Як встановити домофон або відеофон?
Для того, щоб встановити в квартирі домофон або відеофон потрібно зателефонувати за номером:

для мешканців житлового комплексу “Spectrum” – 068 911 48 03;

для мешканців житлового комплексу “360” – 067 364 72 73

Я купив квартиру. Як оформити необхідні документи?
Вам допоможе схема «6 кроків власників квартир для оформлення необхідної документації», яку Ви можете переглянути або завантажити за цим посиланням.

Чи можна засклити балкон? Як і де це можна зробити?
Так, це можливо. Зателефонуйте диспетчеру управлінської компанії за номером (067) 361-39-78 (також наявний Viber) в будні з 09:00 до 18:00 та уточніть усі деталі. Також Ви можете залишити заявку через електронну форму.

Куди звертатися, щоб мені відрегулювали вікна?
Зателефонуйте до диспетчера управлінської компанії за номером (067) 361-39-78 або залиште заявку через електронну форму. Для мешканців ЖК «Spectrum» послуга регулювання вікон є безкоштовною.

Куди звертатися, щоб мені відрегулювали вхідні двері?
Зателефонуйте до диспетчера управлінської компанії за номером (067) 361-39-78 або залиште заявку через електронну форму.

Що робити, якщо у вікнах квартири пошкоджені (пошкрябані, тріснуті тощо) склопакети?
Зателефонуйте до диспетчера управлінської компанії за номером (067) 361-39-78 або залиште заявку через електронну форму.

Як підключити телебачення та провести інтернет?
Мешканці житлового комплексу  “Spectrum” можуть обрати серед двох операторів: «Датагруп» та «Воля». «Датагруп» є в усіх будинках, для підключення телефонуйте (0362) 460-460. Оператор «Воля» надає свої послуги в 73 і 79 будинках, для підключення телефонуйте (0362) 46-00-97.

Мешканці житлового комплексу  “360” мають можливість підключити інтернет від оператора «Датагруп».

Чи можна змонтувати кондиціонер на фасаді?
Для мешканців житлового комплексу “Spectrum”:

Якщо Ви проживаєте на першому поверсі, його можна встановити нижче рівня підлоги на боковій частині тераси. Якщо ж Ви проживаєте на другому або вище поверсі, то у вас є можливість встановити кондиціонер на балконі.

Для найвищих поверхів є можливість встановити кондиціонер на даху.

Для мешканців житлового комплексу “360”:

Кондиціонер встановлюється у спеціально відведеному місці на балконі у призначеному для цього кошику.

Кошик можна замовити залишивши заявку для сервіс-менеджера управлінської компанії “Спектрум-сервіс”.

 

Коли буде облаштована зупинка для громадського транспорту та пустять маршрут до ЖК «Spectrum»?
Рішенням міської ради від 22.02.2018 року №4004 заплановано встановлення зупинок поруч із житловим комплексом цього року. Після її встановлення ми ініціюватимемо закільцювання існуючого або нового маршруту.

Коли буде пофарбовано під’їзди в «Медовому»,  «Лляному», «Фіалковому» та «М’ятному» будинках та житловому комплексі «360»? Коли з’являться номерки на квартири?
Дизайнерське оформлення під’їздів та прикріплення номерків біля квартир буде здійснено орієнтовно через рік, коли більшість власників заселяться в нові помешкання. На жаль, не всі ремонтні бригади дбають про збереження охайного та гарного вигляду під’їздів.

Для чого двері на останньому поверсі?
Задля комфорту мешканців розроблено систему сніготанення та зливу води з даху. Частина цієї системи знаходиться саме за цими дверима.

Тепла підлога: де знаходяться ключі від шаф та схеми розміщення труб?
Зателефонуйте до нашого спеціаліста за номером (097) 87-61-243. Він відповість на усі питання щодо теплої підлоги.

Де взяти ключі від велосипедно-колясочної кімнати?
Ключі можна отримати сформувавши заявку для сервіс-менеджера управлінської компанії “Спектрум-сервіс”.

Як отримати субсидію?
Вам потрібно звернутися у відділ з надання субсидій населенню на оплату житлово-комунальних послуг, який знаходиться в Рівному за адресою вул. 16 липня 49/51. При собі потрібно мати паспорт, договір купівлі-продажу, договори на електропостачання, газопостачання, водопостачання та водовідведення.

Оформлення можливе не менше, ніж через рік від офіційної дати придбання. На момент оформлення субсидії в квартирі має бути прописана хоча б одна особа не менше місяця. Довідка з управлінської компанії не потрібна. Телефон відділ з надання субсидій (0362) 62-34-65.

Що робити, якщо по території житлового комплексу бігають зайці та білки?
Зніміть відео і поділіться з друзями у соціальних мережах. Ми впевнені, їм сподобаться 😉